Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Jag tänker på dig

Av Cassandra Nilsson - 3 oktober 2012 17:41

Jag tänker på dig varje dag..

Jag kan se ditt leende framför mig..

Du är den ända jag vill ha och jag önskar att

du kunde förstå det..

Jag önskar att jag kunde förklara med ord hur mycket

jag älskar dig men jag kan inte..

Kan inte beskriva vad jag känner för dig, för inga ord kan beskriva det..

Du är mitt liv och det är dig jag lever för..

Om jag fick önska mig vad jag ville i världen så skulle jag önska

att du blev min.

Du skulle få mig att bli världens lyckligaste tjej fast jag är redan världens

lyckligaste för jag har dig som vän och det är underbart..

Men sanningen är den att jag älskar dig mer än en vän och det gör ont ibland att

veta att du inte känner likadant och det tänker jag inte förneka längre men jag vet

att det är så och det är okej..

Jag försöker bara tänka på dig som en vän men mina känslor för dig

är för starka..

Jag skulle inte kunna leva utan dig, du är min bästa vän och jag älskar dig..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra Nilsson - 13 juni 2013 19:35

Tankarna snurrar runt i mitt huvud och allt jag vill är att dom ska sluta.. Jag orkar inte mer, allt jag vill är att skrika men jag kan inte.. För vem skulle höra mig?? Jag gråter när ingen ser.. Jag försöker överleva, allt jag gör är...

Av Cassandra Nilsson - 17 maj 2013 10:27

Du kom när jag behövde någon som mest och jag älskar dig. Du betyder allt för mig och det vet du. Du är en ängel från ovan och jag tänker aldrig lämna dig, jag tänker finnas vid din sida för alltid. Du är min bästa vän och jag älskar dig så...

Av Cassandra Nilsson - 14 maj 2013 11:04

You are the one I think about everyday.. You are the one that I want.. All I want to do is to show you how much I really love you.. I want to hold you, and whisper in your ear, "I love you".. You are the one that gives me butterflies in ...

Av Cassandra Nilsson - 13 maj 2013 11:31

Jag älskar dig men det är svårt att säga det när du inte är här och kan höra det.. Men jag ger upp, du ser inte och du skulle aldrig förstå hur du har fått mig att må.. Jag har insett att du inte är värd mina tårar längre, och allt jag vil...

Av Cassandra Nilsson - 6 maj 2013 11:38

Om du bara kunde se och förstå hur jag mår men du är inte här, du finns inte i mitt liv. Jag är krossad och allt jag vill är att du ska förstå men det skulle du aldrig göra. Kolla på mig och säg vad du ser mamma. Du fanns aldrig där fö...

Ovido - Quiz & Flashcards