Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Förvinn

Av Cassandra Nilsson - 17 december 2012 11:04

Varför kan du inte bara försvinna från mitt huvud??

Jag hatar dig..

Du betyder inget för mig längre, du är inte värd mina tårar..

Det är ditt fel att jag känner sånt hat mot livet..

Det är ditt fel att jag tänker på saker som döden..

Du krossade mitt hjärta gång på gång och jag hatar dig, men mest

av allt så hatar jag mig själv som trodde på dig..

Jag var korkad som trodde att en sån som du kunde förändras..

Fattar du inte hur mycket du sårade mig??

Nej det fattar du inte, för du tänker bara på dig själv..

Jag önskar att du kunde se hur mycket du sårade mig, men du ser inget..

Tänker du någonsin på mig??

Jag fattar inte att jag trodde på dig när du sa att du älskade mig..

Allt du sa till mig var bara lögner, du älskade mig aldrig och jag var

aldrig din lilla prinsessa..

Jag var ingens prinsessa, jag har aldrig känt mig älskad av någon..

Allt jag ville var att du skulle finnas där för mig, men du fanns aldrig där när jag behövde dig..

Jag hatar mig själv som litade på dig hela tiden..

Jag tog emot ditt jävla hat och all din ilska..

Det var jag som fick sitta och trösta dig när du var ledsen, men tänkte du någon gång

på hur jag mådde??

Nej för allt handlar bara om dig mamma..

Jag hatar dig..

Jag vet att du inte är värd mina tårar men ändå sitter jag och gråter efter dig..

Jag hatar mig själv för att jag känner såhär..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra Nilsson - 13 juni 2013 19:35

Tankarna snurrar runt i mitt huvud och allt jag vill är att dom ska sluta.. Jag orkar inte mer, allt jag vill är att skrika men jag kan inte.. För vem skulle höra mig?? Jag gråter när ingen ser.. Jag försöker överleva, allt jag gör är...

Av Cassandra Nilsson - 17 maj 2013 10:27

Du kom när jag behövde någon som mest och jag älskar dig. Du betyder allt för mig och det vet du. Du är en ängel från ovan och jag tänker aldrig lämna dig, jag tänker finnas vid din sida för alltid. Du är min bästa vän och jag älskar dig så...

Av Cassandra Nilsson - 14 maj 2013 11:04

You are the one I think about everyday.. You are the one that I want.. All I want to do is to show you how much I really love you.. I want to hold you, and whisper in your ear, "I love you".. You are the one that gives me butterflies in ...

Av Cassandra Nilsson - 13 maj 2013 11:31

Jag älskar dig men det är svårt att säga det när du inte är här och kan höra det.. Men jag ger upp, du ser inte och du skulle aldrig förstå hur du har fått mig att må.. Jag har insett att du inte är värd mina tårar längre, och allt jag vil...

Av Cassandra Nilsson - 6 maj 2013 11:38

Om du bara kunde se och förstå hur jag mår men du är inte här, du finns inte i mitt liv. Jag är krossad och allt jag vill är att du ska förstå men det skulle du aldrig göra. Kolla på mig och säg vad du ser mamma. Du fanns aldrig där fö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards