Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Cassandra Nilsson - 5 oktober 2012 21:43

Du betyder allt för mig..

Du är luften jag andas och marken jag går på..

Utan dig är jag inget..

Du är mitt liv och jag skulle inte kunna leva utan dig..

Jag blir knäsvag när du kollar på mig och ditt leende

får mig alltid att smälta..

Du skulle aldrig förstå vad du betyder för mig,  för jag kan inte

beskriva med ord hur mycket du betyder för du betyder allt..

Jag skulle kunna dö för dig..

Jag älskar dig mer än själva livet..

När det regnar så lyser du upp dagen bara genom att le..

Fan, jag älskar dig..

Av Cassandra Nilsson - 5 oktober 2012 14:41

Utan dig skulle jag inte kunna andas..

Utan dig skulle jag vara död..

Du är anledningen till att jag lever..

Du är mitt allt och jag älskar dig..

Utan dig så finns det inget att leva för..

Utan dig så skulle jag inte orka kämpa..

Du får mig att tänka på det som är bra..

Du får mig att förstå att det finns saker att leva för..

Utan dig skulle jag fortfarande vara kvar i mitt mörker..

Du är ljuset i mitt liv..

Jag älskar dig..

Ovido - Quiz & Flashcards