Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Du är den enda som ser

Av Cassandra Nilsson - 7 februari 2013 09:09

Om du bara kunde se in i mitt hjärta

så skulle ni se hur trasigt det är..

Det är krossat i miljoner bitar men ändå ler jag varje dag..

Jag ler och skrattar för din skull..

Du är den enda som ser hur jag verkligen mår och du ska veta

att jag älskar dig av hela mitt hjärta..

Jag önskar att jag kunde vara lycklig varje dag och inte skära mig..

Jag får fler och fler ärr på mina armar och jag vet att det inte är bra..

Det är fult men ändå fortsätter jag och jag vet inte varför, jag menar jag borde

ju prata med dig, du är ju min bästa vän men jag kan inte..

Jag vet inte vad jag ska säga för att du ska förstå..

Men jag vet att du skulle förstå om jag bara förklarade men jag är

rädd, rädd för att du ska lämna mig men jag vet att du aldrig kommer

göra det och det uppskattar jag..

Jag älskar dig och det vet du men om jag älskar dig så mycket som jag gör så borde

jag ju komma till dig och berätta hur jag mår istället för att skära mig..

Men jag är så rädd att förlora dig vännen, snälla förlåt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra Nilsson - 13 juni 2013 19:35

Tankarna snurrar runt i mitt huvud och allt jag vill är att dom ska sluta.. Jag orkar inte mer, allt jag vill är att skrika men jag kan inte.. För vem skulle höra mig?? Jag gråter när ingen ser.. Jag försöker överleva, allt jag gör är...

Av Cassandra Nilsson - 17 maj 2013 10:27

Du kom när jag behövde någon som mest och jag älskar dig. Du betyder allt för mig och det vet du. Du är en ängel från ovan och jag tänker aldrig lämna dig, jag tänker finnas vid din sida för alltid. Du är min bästa vän och jag älskar dig så...

Av Cassandra Nilsson - 14 maj 2013 11:04

You are the one I think about everyday.. You are the one that I want.. All I want to do is to show you how much I really love you.. I want to hold you, and whisper in your ear, "I love you".. You are the one that gives me butterflies in ...

Av Cassandra Nilsson - 13 maj 2013 11:31

Jag älskar dig men det är svårt att säga det när du inte är här och kan höra det.. Men jag ger upp, du ser inte och du skulle aldrig förstå hur du har fått mig att må.. Jag har insett att du inte är värd mina tårar längre, och allt jag vil...

Av Cassandra Nilsson - 6 maj 2013 11:38

Om du bara kunde se och förstå hur jag mår men du är inte här, du finns inte i mitt liv. Jag är krossad och allt jag vill är att du ska förstå men det skulle du aldrig göra. Kolla på mig och säg vad du ser mamma. Du fanns aldrig där fö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards