Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Hejdå

Av Cassandra Nilsson - 30 november 2012 09:40

Jag orkar inte mer..

Ingen ser hur jag verkligen mår..

Ingen ser hur krossad och förstörd jag är..

Jag fattar inte varför jag fortsätter kämpa när jag bara förstör allt

iallafall, ni får det mycket bättre utan mig i era liv..

Jag förstör exakt allt, jag hatar mig själv..

Jag tänker flyga upp till änglarna nu..

Är trött på att känna såhär..

Det finns inget någon kan göra för att få mig att må bättre..

Jag har tappat tron på allt, jag vill bara dö..

Jag vill att ni ska se mig och prata med mig, fråga hur jag egentligen mår..

Ser ni inte mina tårar??

Nej för ni kollar inte på mig..

Om ni kollar in i mina ögon riktigt noga så kan ni se hur krossad och förstörd jag är..

Då kan ni se mina tårar..

Jag gråter när ingen ser..

Ingen skulle förstå..

Jag hatar dethär..

Snälla ta mig härifrån..

Jag säger hejdå till er alla..

Nu flyger jag upp till änglarna..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra Nilsson - 13 juni 2013 19:35

Tankarna snurrar runt i mitt huvud och allt jag vill är att dom ska sluta.. Jag orkar inte mer, allt jag vill är att skrika men jag kan inte.. För vem skulle höra mig?? Jag gråter när ingen ser.. Jag försöker överleva, allt jag gör är...

Av Cassandra Nilsson - 17 maj 2013 10:27

Du kom när jag behövde någon som mest och jag älskar dig. Du betyder allt för mig och det vet du. Du är en ängel från ovan och jag tänker aldrig lämna dig, jag tänker finnas vid din sida för alltid. Du är min bästa vän och jag älskar dig så...

Av Cassandra Nilsson - 14 maj 2013 11:04

You are the one I think about everyday.. You are the one that I want.. All I want to do is to show you how much I really love you.. I want to hold you, and whisper in your ear, "I love you".. You are the one that gives me butterflies in ...

Av Cassandra Nilsson - 13 maj 2013 11:31

Jag älskar dig men det är svårt att säga det när du inte är här och kan höra det.. Men jag ger upp, du ser inte och du skulle aldrig förstå hur du har fått mig att må.. Jag har insett att du inte är värd mina tårar längre, och allt jag vil...

Av Cassandra Nilsson - 6 maj 2013 11:38

Om du bara kunde se och förstå hur jag mår men du är inte här, du finns inte i mitt liv. Jag är krossad och allt jag vill är att du ska förstå men det skulle du aldrig göra. Kolla på mig och säg vad du ser mamma. Du fanns aldrig där fö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards