Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Cassandra Nilsson - 21 oktober 2012 21:49

Du är en underbar kille och jag älskar dig..

Jag önskar att du kunde se mig som mer än din vän..

Men det gör du inte..

Vi är vänner och det är jag glad för..

Jag menar utan dig skulle jag aldrig klara av att leva..

Du är luften jag andas och marken jag går på..

Du är alla stjärnorna på natthimlen och du är solen och månen..

Jag försöker förklara vad jag känner för dig men jag kan inte..

För inga ord kan någonsin beskriva vad jag känner..

Jag önskar att du kunde se hur mycket du betyder för mig..

När du ler så smälter jag och när du kollar på mig så får du mitt hjärta att stanna..

Jag älskar dig mer än något annat på denna jord, jag skulle kunna dö för dig..

Jag skulle kunna ge dig allt här i världen om jag bara kunde det..

Om jag kunde så skulle jag ge dig månen och solen och alla stjärnorna på himelen..

Jag älskar dig..


Ovido - Quiz & Flashcards