Alla inlägg under december 2012

Av Cassandra Nilsson - 19 december 2012 09:30

Jag försöker att intala mig själv att jag inte är kär men

det spelar ingen roll för så fort jag ser dig så blir jag kär på nytt..

Jag älskar dig mer än något annat..

Du betyder allt för mig, och jag önskar att du kunde se det..

Jag önskar att du älskade mig precis som jag älskar dig..

Men det gör du inte och jag säger hela tiden att det är okej och det är okej, för

allt jag vill är att du ska vara lycklig..

Men jag vill vara den personen som gör dig lycklig, i mina drömmar är det du och jag..

Jag vet att det aldrig kommer att bli vi men så länge vi är bästa vänner är jag lycklig, men

jag skulle vara ännu lyckligare om jag kunde kalla dig min men det kan jag inte

för du är inte min och det kommer du aldrig bli..

Jag tänker på dig varje dag..

Du är den första jag tänker på innan jag somnar och den första som dyker upp i mitt huvud när

jag vaknar..

Snälla bli min för jag älskar dig...

Av Cassandra Nilsson - 17 december 2012 11:04

Varför kan du inte bara försvinna från mitt huvud??

Jag hatar dig..

Du betyder inget för mig längre, du är inte värd mina tårar..

Det är ditt fel att jag känner sånt hat mot livet..

Det är ditt fel att jag tänker på saker som döden..

Du krossade mitt hjärta gång på gång och jag hatar dig, men mest

av allt så hatar jag mig själv som trodde på dig..

Jag var korkad som trodde att en sån som du kunde förändras..

Fattar du inte hur mycket du sårade mig??

Nej det fattar du inte, för du tänker bara på dig själv..

Jag önskar att du kunde se hur mycket du sårade mig, men du ser inget..

Tänker du någonsin på mig??

Jag fattar inte att jag trodde på dig när du sa att du älskade mig..

Allt du sa till mig var bara lögner, du älskade mig aldrig och jag var

aldrig din lilla prinsessa..

Jag var ingens prinsessa, jag har aldrig känt mig älskad av någon..

Allt jag ville var att du skulle finnas där för mig, men du fanns aldrig där när jag behövde dig..

Jag hatar mig själv som litade på dig hela tiden..

Jag tog emot ditt jävla hat och all din ilska..

Det var jag som fick sitta och trösta dig när du var ledsen, men tänkte du någon gång

på hur jag mådde??

Nej för allt handlar bara om dig mamma..

Jag hatar dig..

Jag vet att du inte är värd mina tårar men ändå sitter jag och gråter efter dig..

Jag hatar mig själv för att jag känner såhär..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards