Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Cassandra Nilsson - 3 oktober 2012 17:41

Jag tänker på dig varje dag..

Jag kan se ditt leende framför mig..

Du är den ända jag vill ha och jag önskar att

du kunde förstå det..

Jag önskar att jag kunde förklara med ord hur mycket

jag älskar dig men jag kan inte..

Kan inte beskriva vad jag känner för dig, för inga ord kan beskriva det..

Du är mitt liv och det är dig jag lever för..

Om jag fick önska mig vad jag ville i världen så skulle jag önska

att du blev min.

Du skulle få mig att bli världens lyckligaste tjej fast jag är redan världens

lyckligaste för jag har dig som vän och det är underbart..

Men sanningen är den att jag älskar dig mer än en vän och det gör ont ibland att

veta att du inte känner likadant och det tänker jag inte förneka längre men jag vet

att det är så och det är okej..

Jag försöker bara tänka på dig som en vän men mina känslor för dig

är för starka..

Jag skulle inte kunna leva utan dig, du är min bästa vän och jag älskar dig..


Jag

Av Cassandra Nilsson - 3 oktober 2012 17:23

En liten flicka i världen ensam står, hennes hjärta är fullt

med blödande sår..

Hennes kinder är våta av salta tårar, hon vet hur

mycket hårda ord sårar..

Ångesten tar kål på henne och allt om vill är att lämna denna värld...

Flickans liv är längre ingenting värd, hennes dagar är fyllda med

låtsas glädje och panik..

Nätterna är fyllda med gråt och kvävda skrik..

Hon undrar om det finns någon som henne förstår..

Allt hon vill är att få sova och aldrig mer vakna..

Flickan har en bästa vän och den brukar hon leka med ibland..

Den får hennes handled att färgas röd..

Hon önskar så att det fanns någon som älskade henne..

Men en dag kanske flickan tar sitt liv, det värsta är att flickan det är jag..

Av Cassandra Nilsson - 3 oktober 2012 10:08

I can't get you out off my head..
The moment that we met I didn't know
that I was looking at a face I'd never forget..
Give me the chance to love you..
I wanna know that you feel the same..
I wanna be your best, I wanna be your worst..
I wanna be the gravity in your universe..
The longer that I wait the more that I'm afraid
that someone's gonna fool your heart and take
you away..

Ovido - Quiz & Flashcards