Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Cassandra Nilsson - 26 oktober 2012 18:50

Jag kan inte sluta kolla på dig..

Och när jag kollar på dig så vill jag bara kyssa dig..

Men jag kan inte, jag menar du är min vän och jag

vill inte förlora dig..

Att vara med dig är det bästa jag vet och jag hoppas att du vet att

det jag säger är sant..

Jag skulle aldrig ljuga för dig eller vilja såra dig..

Du är det bästa i mitt liv och jag hoppas att du en dag inser hur mycket

jag verkligen älskar dig..

Jag vet att du aldrig kommer känna likadant men det gör inget, jag lovar..

Jag vill vara din vän och jag vill se dig lycklig..

Men visst gör det lite ont att veta att det aldrig kommer bli vi men jag överlever så

länge vi är vänner..

För om jag förlorar dig så förlorar jag hela mitt liv..

Du betyder allt för mig..

I hela mitt liv har jag varit olyckig och förvirrad..

Men nu när du kom in i mitt liv igen så är jag inte så förvirrad längre och jag mår så

mycket bättre nu..

Du fick mig att känna lycka igen och jag är glad att du finns här..

Du fick mig att hitta mig själv igen och jag älskar dig..

Jag älskar dig så mycket och jag kommer alltid att finnas här för dig..

Kommer aldrig lämna dig..

Ovido - Quiz & Flashcards