Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Cassandra Nilsson - 9 oktober 2012 19:42

Du finns alltid där för mig..

Du är underbar och jag älskar dig..

Du är det bästa som har hänt mig..

Jag hoppas att vi kommer vara vänner för alltid, för

jag kommer inte klara mig utan dig..

Utan dig är jag inget..

Du får mig alltid att skratta och vi har alltid så kul ihop..

Jag tänker på dig varje dag och jag kommer alltid finnas för dig..

Jag tänker på dig varje sekund, varje minut, varje timme och varje dag..

När du ler får du hela världen att stanna och när du kollar på mig är det som om du

kollar rakt in i mig..

Det känns som om det bara är du och jag i hela världen när jag är med dig..

Inget annat spelar någon roll för så länge jag har dig i mitt liv så mår jag bra..

Lova att aldrig lämna mig..

Du betyder sjukt mycket för mig och jag älskar dig..

Ovido - Quiz & Flashcards