Alla inlägg den 26 september 2012

Av Cassandra Nilsson - 26 september 2012 18:52

Jag vet inte varför men jag känner mig inte

hemma någonstans..

Jag känner mig så vilsen och ensam..

Jag önskar att jag bara kunde hitta mig själv..

Jag trodde att jag skulle bli hel igen om jag bara fick träffa dig mamma..

Men sanningen är den att jag känner mig mer vilsen än någonsin..

Jag hatar dig, jag önskar du var död..

Jag önskar att jag kunde få ut dig ur mitt huvud men jag kan inte..

Det är som om du är fast i mitt huvud och bara finns där inne och

förstör alla mina fina tanker..

Men jag lovar och svär den dagen du dör ska jag stå och spotta på din grav..

Jag hatar dig mer än vad jag hatar mig själv..

Och jag hatar mig själv en massa men jag hatar dig dubbelt så mycket..

Du förstör mig..

Jag gråter efter dig..

Jag önskar att du bara kunde förstå hur ont det gör att veta att du inte vill ha mig i ditt liv..

Jag vet att du och jag är ganska lika men jag tänker inte förstöra mig själv mer..

Jag tänker inte låta dig såra mig igen..

Så den dagen du letar upp mig och säger att du har förändrats den dagen kommer jag bara

skratta åt dig och be dig dra åt helvete..

Jag behövde dig men inte längre..

Du förstör bara för dig själv..

Jag litade på dig, men du ljög..

Du sa att du aldrig skulle lämna mig igen men du vände dig om och gick..

Du krossade mtt hjärta gång på gång och jag hatar dig så..

Men jag tänker inte låta någon såra mig igen och jag hoppas att du inser vad du har gjort..

Farväl mamma..

Av Cassandra Nilsson - 26 september 2012 18:14


Jag vet inte varför jag mår såhär..

Jag försöker se allt det där positiva som jag

ser när jag är med dig..

Men jag ser det inte..

Allt jag ser och känner är smärta..

Det gör ont i mitt hjärta när jag inte är med dig..

Du får mig alltid att se saker på ett positivt sett och jag vill

kunna se det även om jag inte är med dig..

Men det finns inte där..

Det är som om allt det där positiva försvinner så fort du går..

Jag vill kunna ha dig hos mig varje dag..

Utan dig kan jag inte andas, det känns som om jag dör så fort du

vänder dig om och går..

Jag älskar dig..

Du är en ängel utan vingar och så fort du ler mot mig så känner jag mig trygg..


Av Cassandra Nilsson - 26 september 2012 10:13

Du kollar på mig och jag börjar le..

Jag ler för att du är så vacker..

Du får mig alltid att skratta även om jag skulle vilja

gråta i din famn..

Det känns som om du kollar rakt in i min själ och allt jag vill

är att gömma mig..

Jag vill inte att du ska se min trasiga själ..

Jag vill att du ska se mig som en glad tjej men jag är rädd att du

kan se mitt hjärta och hur trasig jag är..

Jag vill kunna säga sanningen om hur jag mår men jag

vet att du redan vet..

Och jag vet att du väntar på att jag ska säga sanningen men jag kan inte..

Jag är rädd att du ska lämna mig fast jag redan vet att du

aldrig skulle göra det..

Om du visste vilka tankar som snurrar runt i mitt huvud så

skulle du nog bli rädd..

Jag vill sluta andas..

Jag vill lägga mig ner och dö..

Men jag vågar inte..

Jag vill inte lämna dig..

Du betyder allt för mig och jag älskar dig..

Jag älskar dig till månen och tillbaka...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards