Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Cassandra Nilsson - 13 juni 2013 19:35

Tankarna snurrar runt i mitt huvud och

allt jag vill är att dom ska sluta..

Jag orkar inte mer, allt jag vill är att skrika men jag

kan inte..

För vem skulle höra mig??

Jag gråter när ingen ser..

Jag försöker överleva, allt jag gör är för dig..

Jag kämpar när jag helst av allt bara vill ge upp och bara

lämna allt, men jag kan inte lämna dig för jag älskar dig för

mycket för att bara kunna ge upp..

Du är anledningen till att jag faktiskt kämpar, allt jag vill är att sova

och aldrig mer vakna men jag skulle aldrig kunna lämna dig..

Ibland så kan jag gråta i timmar, och allt jag vill är att du ska vara här och

hålla om mig men du är inte här..

Om du bara visste hur många gånger jag bara har velat ge upp..

Ibland så undrar jag om du skulle få det bättre utan mig men jag skulle

aldrig kunna lämna dig..

Du kom in i mitt liv när jag behövde någon som mest..

Du kom som en ängel och räddade mig från allt ont..

Men om du bara kunde se in i mina ögon så skulle du se att mitt hjärta

har fler ärr än mina armar..

Jag kan inte tacka dig nog för att du räddade mig, allt jag kan säga

är att jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag kommer aldrig lämna dig,

tänker kämpa för din skull..

Tack för att du finns, jag älskar dig..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards