Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Cassandra Nilsson - 13 maj 2013 11:31

Jag älskar dig men det är svårt att

säga det när du inte är här och kan höra det..

Men jag ger upp, du ser inte och du skulle aldrig förstå

hur du har fått mig att må..

Jag har insett att du inte är värd mina tårar längre, och

allt jag vill är att du ska må bra och vara lycklig mamma..

Allt jag kan säga är förlåt för allt, menade aldrig att såra dig men

du har sårat mig mer än vad någon annan någonsin skulle kunna göra..

Du är min mamma och det kan ingen ändra på och jag kommer alltid att älska dig..

Jag älskar dig för att du gav mig ett liv och det är jag tacksam för..

Jag mår bättre utan dig i mitt liv och jag hoppas att du förstår varför..

Orkar inte oroa mig över vart du bor eller hur du mår..

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och det hoppas jag att du vet, du finns

i mina tankar varje dag och jag älskar dig verkligen..

Men jag är färdig nu, tänker inte gråta efter dig längre..

Du gjorde ditt val och nu gör jag mitt..

Sätter punkt, vänder blad och går vidare..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards