Alla inlägg den 9 november 2012

Av Cassandra Nilsson - 9 november 2012 07:42

När jag är med dig så mår jag bra..

Jag mår bra på riktigt..

Du får mig alltid att skratta och jag känner mig

trygg när jag är med dig..

Jag älskar dig vännen..

Du är mitt allt och jag tänker aldrig lämna dig..

Om du bara kunde se hur bra jag mår när jag är med dig

så skulle du nog förstå hur underbar du är..

Du är den underbaraste killen på denna jord och jag är glad

att du vill vara vän med någon som mig..

Du får mig att känna mig speciell och vi har alltid kul när vi

är med varandra och det är jag glad för..

Vi skrattar hela tiden och det är en underbar känsla att veta

att du gillar att umgås med mig..

Jag kan inte tacka dig nog, du räddade mig från mitt mörker..

Om jag fick bestämma så skulle jag vara med dig varje sekund, varje minut,

varje timma och varje dag..

Men det går inte..

Men en dag kanske vi kan umgås varje dag och den dagen kommer och det vet jag..

Jag älskar dig mer än något annat på denna jord och jag hoppas att du förstår det..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards